اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 18
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 27 نفر
بارديد ديروز : 27 نفر
بازديد هفته : 106 نفر
بازديد ماه : 200 نفر
بازديد سال : 1,107 نفر
بازديد کلي : 3,171 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

آیا همه به لباس کار نیاز دارند؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چه مشاغلی به لباس کار نیاز دارند؟ زیرا بسیاری از افراد هستند که به دلیل اینکه رئیس آنها در پوشیدن لباس کار لزوم ایجاد نکرده است مردد هستند که خودشان باید این کار را انجام دهند یا خیر!

 برخی مشاغل مانند پزشکان و پرستاران حتماً باید لباس مخصوص خود را داشته باشند زیرا محیط بیمارستانی  بخش به خصوصی است و نمی توان در رابطه با آن ریسک کرد، بسیاری از مکانیک ها نیز از لباس کار استفاده می کنند، زیرا این لباس ها با توجه به جیب های بسیاری که دارند، تا حدی می‌توانند یک مکانیک را از نیاز به شاگرد مصون کنند.

 در بسیاری از کارخانه ها نیز از لباس کار استفاده می‌شود، زیرا علاوه بر اینکه کارکنان کارخانه باید از سایر افرادی که در آن محل رفت و آمد می‌کنند قابل شناسایی باشند، ایمنی آنها نیز باید تضمین شود، هنگامی که سخن از ایمنی به میان می‌آید یکی از بهترین نمونه های لباس کار لباس آتش نشان است، این لباس ها با توجه به متد های جهانی ساخته می شوند و در آنها مواد اولیه خاصی به کار می رود تا بتواند این نیروهای زحمتکش را در مقابل آتش حفظ کند.

لباس کار تیره یا روشن؟

لباس کارها معمولاً باید هر روز پوشیده شوند و تقریباً هر سال یکبار تعویض می شوند و به دلیل این که دائماً در معرض آلودگی قرار دارند به راحتی کثیف می شوند و حتی اگر دچار لک بشوند شاید نشود آنها را به حالت اولیه بازگرداند به همین علت اکثر تولید کنندگان این نوع لباس ها، آنها را از پارچه های تیره  می سازند چرا که به این شکل این لباس ها قابلیت کارکرد بیشتر خواهند داشت و همچنین با نمایان شدن کثیفی و یا لک زدگی باعث ایجاد حس بدی در افراد نخواهد شد.

 البته در قسمت هایی از لباس که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند از پارچه‌های تیره استفاده می‌کنند و در سایر قسمت‌هایی که کمتر درگیر محیط اطراف می شوند از پارچه های روشن تر استفاده می کنند، زیرا استفاده کامل از لباس های رنگ تیره باعث ایجاد رخوت و بی حوصلگی در کارکنان می شود، به همین علت تولیدکنندگان لباس تلاش می‌کنند که این موضوع را رعایت کنند تا مشکلی برای افرادی که از این نوع لباسها استفاده می‌کنند به وجود نیاید زیر رنگ در راندمان کاری افراد بسیار اثرگذار است.

برای خرید لباس کار باید به چه نکاتی در فروشگاه دقت کنیم؟

هنگامی که شما قصد خرید یک لباس کار مناسب را در یک فروشگاه دارید ابتدا باید به اعتبار آن فروشگاه نگاه کنید به خصوص اگر قرار است از طریق فضای مجازی این کار را انجام دهید زیرا در فضای مجازی برخی از فروشگاه ها هستند که تنها برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شما دایر شده اند بنابراین حتماً باید به علامت ای نماد در سایت های مختلف توجه کنید و همچنین به درگاه بانکی آنها توجه کافی داشته باشید تا متوجه شوید که این درگاه‌ها فیشینگ نیستند. البته موضوعی که به تازگی رفع شده است این است که ایجاد کدهای یکبار مصرف توانسته است از این نوع استفاده ها به خوبی جلوگیری کنند به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از رمز پویا استفاده کنید تا از لو رفتن اطلاعات حساب خود جلوگیری کنید، اما اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر در این زمینه هستید ما به شما فروشگاه  ایمن ترافیک را معرفی می کنیم که می توانید با خیالی آسوده از آنها سفارش خود را انجام دهید.

 

 

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 124
[ چهارشنبه 14 خرداد 1399 ] [ 22:56 ] [ محمد ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو