اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 18
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 30 نفر
بارديد ديروز : 27 نفر
بازديد هفته : 109 نفر
بازديد ماه : 203 نفر
بازديد سال : 1,110 نفر
بازديد کلي : 3,174 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

آژیر پلیس

خرید چراغ گردان امداد و پلیس گاه کافی نیست و نیاز است که آژیر پلیس نیز خریداری شود. یکی از جمله مهم ترین تجهیزات پلیس، آژیر پلیسی می باشد.همان گونه که همگی می دانید آژیر پلیس به جهت هشدار به افراد و خودروهای درون خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. آژیر پلیس باید دارای صدایی با کیفیت باشد تا بتوان آن را در فواصل بالا مورد استفاده قرار داد. صدای آژیر پلیس باید در میدان وسیعی منعکس شود و تا شعاع بالایی را پوشش دهد. انواع آژیر پلیس می تواند صداهای مختلفی را با کیفیتی عالی تولید نماید. صدای آژیر پلیسی در حالت عادی در داخل شهر می تواند تا 400 متر با وضوح بالا شنیده شود. قیمت انواع آژیر پلیس می تواند براساس کارایی متفاوت از یکدیگر باشد و به هنگام خرید آژیر پلیس باید این نکته را در نظر داشته باشید که امروزه خرید اینترنتی آژیر پلیس نیز امکان پذیر می باشد و می توانید خرید پستی آژیر پلیس را به راحتی انجام دهید و به هنگام خرید آن را از طریق پست دریافت نمایید.

آژیر ماشین پلیس

از امپلی فایر پلیس به جهت کنترل مسیر و راهنمایی افراد در جاده ها استفاده می شود. امپلی فایر پلیس به وسیله باتری خودرو شارژ می شوند و به همین جهت کم مصرف می باشند. امپلی فایرها از رایج ترین دستگاه هایی می باشد که موجب تقویت سیگنال ها می شود و می تواند دامنه های سیگنال را افزایش دهد. آژیر و آمپلی فایر که به آن آژیر پلیس نیز می گویند از تجهیزات پلیسی محسوب می شود که در جهت کمک به شهروندان از آن استفاده می شود. قیمت آژیر و آمپلی فایر می تواند برحسب مدل مختلف از قیمت های متفاوتی برخوردار باشد. به طور مثال قیمت آژیر 220 ولت با قیمت آژیر پلیسی وایرلس و موارد دیگر متفاوت از یکدیگر است.

آژیر 220 ولت همان گونه که می توان از نام آن برداشت کرد با ولتاژ 220 ولت کار می کند و علاوه بر داخل ساختمان در خارج از ساختمان نیز از آن استفاده می شود. قیمت آژیر 220 ولت مناسب می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای نشان استاندارد نیز می باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات پلیسی است. برای دریافت مشاوره نسبت به نوع تجهیزات و قیمت آنها می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

چراغ گردان

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : چراغ گردان امداد،چراغ گردان پلیس، خرید چراغ گردان پلیس،قیمت چراغ گردان پلیس ,
بازديد : 76
[ دوشنبه 13 مرداد 1399 ] [ 22:54 ] [ محمد ]

انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس

انواع آینه محدب ترافیکی بر حسب جنس به سه دسته کلی یعنی آینه محدب شیشه ای، آینه محدب پلی کربنات و آینه محدب استیل تقسیم می شوند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی منحصر به فرد خود می باشد که ما در این جا هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد. جالب است بدانید که قیمت آیینه محدب پارکینگ با توجه به مواد اولیه استفاده شده در تولید آن تعیین می شود.

آینه محدب استیل

آینه محدب استیل دارای خاصیت ضد بخار می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است همچنین به هنگام خرید آینه محدب استیل به دلیل وجود اندازه های متفاوت می توانید آن ها را بر حسب مورد استفاده خود در اندازه ی مورد نظر تهیه نمایید. اگر در فکر خرید آینه محدب استیل می باشید اما نمی دانید که آن را باید در چه ابعادی تهیه نمایید می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

امروزه آینه محدب شیشه ای

امروزه آینه محدب شیشه ای در اندازه های مختلفی تهیه و تولید می شوند و شما بنا بر نیاز خود می توانید آینه محدب شیشه ای را در اندازه مورد نظر که بیش تر در ابعاد 40، 50 و 60 می باشد تهیه و مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی با اندازه آینه محدب شیشه ای مورد نظر می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

آینه محدب پلی کربنات

آینه محدب پلی کربنات علاوه بر مزایایی که ذکر شد دارای مزایای دیگری نیز می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از خاصیت ضد بخار، ضد زنگ و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت، همچنین استفاده از آینه محدب پلی کربنات به دلیل وضوح بالایی که دارد در پارکینگ ها و کارخانه ها بسیار پر کاربرد است. به طور کلی می توان گفت از آینه محدب پلی کربنات بیشتر در محیط های مسقف مانند پارکینگ ها و کارخانه ها استفاده می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا از تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران است. این برند با تولید بهترین انواع آیینه پارکینگ توانسته است نیاز ایران را از وارد این محصول بی نیاز می کند. این فروشگاه محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آینه محدب

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : آینه محدب پارکینگ،آینه محدب ترافیکی، قیمت آینه محدب ترافیکی، خرید آینه محدب ترافیکی ,
بازديد : 68
[ یکشنبه 12 مرداد 1399 ] [ 22:59 ] [ محمد ]

دستگاه ضد برش استادکار

دستکش ضد برش استاد کار   از جمله محصولات بسیار با کیفیت برند استادکار است. این محصول به واسطه استفاده از لاتکس در کف دست و انگشتان از بریده شدن دست و سایش پوست آن پیشگیری می کند. این دستکش از نخ پلی استر بافته شده است. نخ پلس استر دوام بسیار بالایی در برابر سایش و پاره شدن دارد. منافذ ریز موجود در بافت این پارچه امکان تهویه هوا را دارد. به همین دلیل کف دست عرق نخواهد کرد. عرق کردن دست در زمان کار ممکن است باعث ایجاد خطرات غیر قابل جبرانی شود.

دستکش ضد برش برای افرادی طراحی شده است که در فعالیت هایی همچون برش کاری، ساختمان سازی، کار با ابزار، چاقو و اره و ... طراحی شده است. استفاده از پوشش لاتکس در کف دست از بریده شدن دست پیشگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن است. این دستکش در زمان کار در رطوبت نیز کاربردی می باشد.بسته به ضخامت لاتکس به کار رفته در کف دست انعطاف پذیری دستکش متفاوت خواهد بود و قیمت آن نیز متفاوت است. خرید دستکش ضد برش استادکار و استفاده از آن در تمام ساعت کاری از پینه بستن دست کارگران، بریدن دست آنها جلوگیری می کند. روزانه افراد بسیار زیادی در اثر بریدن دستشان حین کار ماه ها از کار کردن باز می مانند. قیمت دستکش ضد برش استادکار نسبت به مشابه خارجی خود مقرون به صرفه است. این محصول در مقایسه با محصولات چینی ماندگاری بهتری داشته و ماه ها می توانید از آن استفاده نمایید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستکش ایمنی، علاوه بر محصولات خود محصولات دیگر برندهای معروف ایرانی و خارجی را عرضه می دارد. با نگاهی اجمالی به فروشگاه اینترنتی  ایمن ترافیک کالا   می توانید بهترین محصولات را تهیه نمایید. در ضمن در صورت نداشتن اطلاعات نسبت به دستکش ها می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید.

دستکش ضدبرش

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : دستکش ضد برش استاد کار،دستکش کار استاد کار، قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
بازديد : 38
[ شنبه 11 مرداد 1399 ] [ 17:26 ] [ محمد ]

انواع عینک ایمنی کار

عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

·        عینک ایمنی طبی

·        عینک ایمنی ضد بخار

·        عینک ایمنی آفتابی

·        عینک ایمنی ضد خش

·        عینک ایمنی گاگل

انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

·        عینک ایمنی مهندسی

·         عینک ایمنی آزمایشگاهی

·        عینک ایمنی برشکاری

·        عینک ایمنی جوشکاری

همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند.

عینک ایمنی مهندسی

صاحبان مشاغلی مانند معماری، عمران، راه و شهرسازی و همگی در محل هایی کار می کنند که خطرات زیادی در کمین آنها است. این افراد باید از تمام تجهیزات ایمنی مخصوصا عینک ایمنی استفاده نمایند. اما نکته مهم این جاست که بهترین عینک ایمنی برای آنها باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ این محیط کاری و خطرات آن است که نوع عینک ایمنی را تعیین می کند. برای مثال مهندسین و کارگران راه و شهرسازی به واسطه حضور در محیط باز بهتر است از عینک ایمنی آفتابی، ضد خش و در صورت نیاز ضد بخار استفاده کنند. این افراد نیاز به استفاده از عینک ایمنی گاگل نخواهند داشت. به صورت کلی مشاوره با افرادی که قبلا از عینک ایمنی استفاده نمودند و کارشناسان می تواند بهترین معیار برای انتخاب عینک ایمنی مهندسی باشد.

عینک ایمنی آزمایشگاهی

آزمایشگاه محلی است که در آن از انواع اسید و مواد شیمیایی خطرناک استفاده می شود، پس باید از بهترین عینک ایمنی آزمایشگاه استفاده کنید. نوع عینکی که در آزمایشکاه انتخاب می کنید بسته به نوع آزمایشگاهی که در آن فعالیت دارید، دارد. عینک ایمنی آزمایشگاه از لحاظ ظاهری به دو دسته ساده و گاگل تقسیم می شود. استفاده از عینک ایمنی گاگل این اطمینان را به شما می دهد که هیچ نوع موادی به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. در ضمن عینک های گاگل به کمک بند کشی به پشت سر محکم می شوند و این اطمینان را به شما می بخشند که هیچ ماده شیمیایی و یا گاز حاصل بعد از واکنش شیمیایی به چشمان شما آسیب نخواهد رساند اما در صورتی که در آزمایشگاه کارهای سبک انجام می دهید عینک ایمنی ساده نیزمی تواند جوابگوی نیاز شما باشد. لنزهای به کار رفته در این نوع عینک ایمنی از دیگر انواع محکم‌تر و با دوام تر است و در مواقع برخورد با مواد شیمیایی به سرعت واکنش نشان نخواهد داد. این لنز ها می توانید از انوع لنز ضد بخار، ضد ضربه و ضد خش انتخاب کنید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالابا فروش انواع تجهیزات ایمنی و گارانتی آنها تلاش دارد شرایط مناسبی برای کارگران  ایرانی فراهم آورد.

عینک ایمنی

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : عینک ایمنی، عینک جوشکاری، عینک ازمایشگاهی،عینک گاگل، قیمت عینک ایمنی،خرید عینک ایمنی ,
بازديد : 84
[ چهارشنبه 01 مرداد 1399 ] [ 16:44 ] [ محمد ]

استفاده از بشکه ترافیکی برای ساخت هیولاهای جاده ای

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بشکه ترافیکیجز به عنوان جداکننده ی جاده ای، می تواند کاربرد دیگری هم داشته باشد؟

الهام از بشکه ترافیکی برای ساخت هیولای نارنجی

اگر گذارتان به جاده ی بین شهریDenton و Lewisville در تگزاس افتاده باشد، بشکه های ترافیکی را که به شکل هیولاهای قرمز و زرد کنار جاده ایستاده اند دیده اید. این هیولاها که با استفاده از بشکه ترافیکی ساخته شده اند، بخشی از برنامه ایمنی ملی ۳۵Express براییادآوری برخی قوانین رانندگی هستند. هدف از ساخت این هیولاهای بامزه که به جز بشکه ترافیکی از مخروط ایمنی هم در ساختشان استفاده شده، این است که به بازدیدکنندگان در مورد رعایت دستورالعمل های ایمنی و قوانین رانندگی هشدار داده شود.

هیولاهای بشکه ای، قوانین را به شما گوشزد می کنند

این هیولاها به شکل فیل، گودزیلا، تمساح، دایناسور، انسانی خشمگین و یا حتی موجودات عجیب و غریب ساخته شده اند، تا با جلب توجه رهگذران و مسافرین، لزوم رعایت برخی نکات ایمنی به آن ها گوشزد شود. اکثر این هیولاهای نارنجی با خودشان علائمی دارند که به وسیله آن ها در مورد برخی قوانین مانند خاموش کردن تلفن همراه در حین رانندگی، هشدار می دهند.

علاوه بر این تیم های سازنده ی این هیولاهای جالب، با هم به رقابت پرداختند تا هیولایی که بامزه تر است به عنوان برنده انتخاب شود. رانندگانی که به این جاده ها می آمدند می توانستند هیولای دلخواه خود را انتخاب کنند و به آن رای دهند. البته قرار است که این هیولاها به جز این دو جاده در قسمت های دیگر شهر مانند نمایشگاه های دولتی، جلوی درب ساختمان ها و فضاهای درون شهری هم قرار گیرند تا توجه عموم مردم را نیز به خود جلب کنند.

کلام آخر

 

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. قیمت بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی، انواع بشکه ترافیکی را تولید می نماید. برای خرید بشکه ترافیکی و اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.


بشکه ترافیکی

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : بشکه ترافیکی،بشکه ایمنی، قیمت بشکه ایمنی،خرید بشکه ایمنی، خرید بشکه ترافیکی، قیمت بشکه ترافیکی ,
بازديد : 33
[ سه شنبه 31 تیر 1399 ] [ 12:42 ] [ محمد ]

خلق آثار هنری با استفاده از کله قندی ترافیکی

بهتر است که ابتدا به تعریف مخروط ترافیکی بپردازیم. کله قندی ترافیکیمخروط ایمنی، مخروط ترافیکی و مخروط های بزرگراهی همگی نشانگرهای مخروطی شکلی هستند که در جاده ها یا مسیرهای پیاده رو قرار می گیرند، تا به طور موقت ترافیک را به سمت مسیری ایمن هدایت کنند. مخروطیا کله قندی ترافیکی اغلب برای ایجاد خطوط تفکیکی، ادغام در طول اجرای پروژه های ساخت و ساز جاده اییا هنگام تصادفات به کار گرفته می شوند.

مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی

سالیان سال است که هنرمندانی اعم از نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان و تصویرپردازان از کله قندی ترافیکی در آثارشان استفاده می کنند. شاید باعث تعجب شود که چرا هنرمندان بر روی چیزی که تا این حد رایج و کاربردی است تمرکز می کنند؟ پاسخ این است که مخروط های ترافیکی همیشه در دسترس هستند و علاوه بر این دارای سطحی صاف، با دوام و شکلی منحصر بفرد می باشند.

ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی

در سال ۲۰۰۹، اریک سانر، یک هنرمند فعال در زمینه رسانه، با پیتر امریک، که یک عکاس حرفه ای است ملاقات نمود. آن ها در مورد یک ترکیب غیر طبیعییعنی ساخت طرح های جالبی با مخروط های ترافیکی با هم به گفت و گو پرداختند. امریک پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، همچنان به ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی ادامه داد و آثار وی در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به نمایش در آمدند. این دو هنرمند از آن زمان تاکنون از مخروط های ترافیکی به عنوان طرح مایه اصلی آثار خود استفاده می کنند.

همکاری های سانر و امریک در نهایت منجر به برپایی نمایشگاهی در این زمینه در نیوتون ماساچوست، جایی در حومه شهر بوستون شد. در این رویداد، آثار بیش از ۱۵ هنرمند که از نیویورک و بخشی از اروپا به لس آنجلس آمده بودند به چشم می خورد. در تصاویر زیر چند نمونه از اینآثار قابل مشاهده هستند. یکی از اولین اهداف هر هنرمند از خلق آثار، جلب توجه بازدیدکنندگان است. شایدیکی از مهمترین دلایل استفاده از مخروط های ترافیکی نیز همین باشد؛ چرا که آن ها به راحتی می توانند توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب کنند.

در یکی از این طرح های هنری،یک کله قندی ترافیکی درخشان را می بینیم که توسط یک لامپ پرنور همانند یک قاب مثلث نورانی می درخشد. به نظر شما با اینکه این اثر تنها از یک مخروط ترافیکی و یک لامپ رشته ای ساخته شده آیا می توان آن را یک اثر هنری دانست؟

مخروط های ترافیکی به شکل خارپشت

کمپ آثار هنری ساخته شده از مخروط های ترافیکی در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در پلایا، در پروژه ای تحت عنوان Burning Man برگزار شد. در این کمپ گنبدی که با مخروط های ترافیکی پوشیده شده و به شکل یک خارپشت در آمده است بیش از بقیه آثار، توجهات را به سوی خود جلب کرد.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی  است. این برند با فروش بی واسطه محصولات خود سعی دارد شرایط خرید آسان و با قیمت مناسب را برای مشتریان خود فراهم آورد.

 کله قندی

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کله قندی ترافیکی، مخروط ترافیکی، خریدکله قندی ترافیکی، قیمت کله قندی ترافیکی ، خرید مخروط ترافیکی ، قیمت مخروط ترافیکی ,
بازديد : 138
[ یکشنبه 29 تیر 1399 ] [ 18:12 ] [ محمد ]

آشنایی با استوانه ترافیکی

با افزایش خودرو و وسایل نقلیه هرج و مرج هم افزایشیافته است. برای ایجاد نظم و برقراری امنیت استفاده از تجهیزات ترافیکی مبرم و ضروری است. استوانه ترافیکییا همان سیلندر ترافیکی وسیله ای است که با استفاده از آن می توان مسیر تردد وسایل نقلیه را مشخص نمود. گاه از استوانه ترافیکی و کله قندی در کنار جاده ها برای مشخص کردن مرز جاده و خارج نشدن اتومبیل ها از جاده نیز استفاده می شود. امروزه استوانه ترافیکییکی از تجهیزات ترافیکی پر کاربرد در سطح جهان است. هر انسانی که در شهر یا روستا زندگی کرده باشد، حتماً در جاده های شهری استوانه های ترافیکی یا همان بولارد ترافیکی را مشاهده کرده است.خرید استوانه ترافیکی و نصب آن در مکان مناسب کمک بزرگی به کاهش تصاوفات خواهد نمود.

استوانه ترافیکی چیست؟

استوانه ترافیکییا استوانه ایمنی در واقع نوعی جداکننده است که در معابر، پارکینگ ها و حتی پارکینگ های شخصی نصب می‌شود. جنس این موانع معمولا از پلی اورتان یا فلز است که به آن‌ها موانع ترافیکی فلزی هم گفته می شود. دلیل استفاده از پلی اورتان قابلیت خم شدن و عمر طولانی آن است. فروش استوانه ترافیکی با رنگ های شاخص مانند نارنجی و زرد تولید می‌شود و با چسباندن برچسب ترافیکی بر روی آن در شب هم قابل دیدن است. استوانه ها معمولا به طور ثابت در جای خود پیچ می‌شوند. اما انواع متحرک استوانه ترافیکی هم در بازار موجود است.

تفاوت استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی دارای استفاده طولانی مدت و ثابت می باشد. در صورتی که کله قندی ها به صورت موقت برای اعلام هشدار و یا جدا کردن مسیر ها بکار برده می شود و هیچگاه به صورت ثابت بر روی زمین قرار نمیگیرنداز این رو نیازی به نصب کله قندی وجود ندارد. این وسایل دارای شکلی متفاوت تر از استوانه ترافیکی است و معمولا نیز برای علامت گذاری مسیرها از آن ها استفاده می شود. از کله قندی ها برای جلوگیری از پارک کردن در جاهای مختلف نیز استفاده می شود و به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل نیز می باشند. قیمت این محصولات نیز زیاد نبوده و نسبت به قیمت شان بسیار به صرفه هستند.

ساختار استوانه ترافیکی

هر کشوری می تواند با توجه به نوع ترافیک، جاده ها و دیگر مشخصات ترافیکی استانداردهایی برای استفاده از استوانه های ترافیکی وضع کرده باشد. اما عموماً استاندارد جهانی را با ارتفاع ۱.۱۵ متر.و قطر ۱۰ سانتی متر می شناسن

کلام آخر

 

ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، انواع استوانه و کله قندی را نیز تولید می نماید. این برند شرایطی ایجاد نموده است تا بتوانید محصولات را بدون واسطه از فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

 

استوانه ایمنی

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : استوانه ترافیکی، استوانه ایمنی، قیمت استوانه ترافیکی،قیمت استوانه ایمنی ،خرید استوانه ترافیکی، خرید استوانه ایمنی ,
بازديد : 244
[ یکشنبه 29 تیر 1399 ] [ 11:44 ] [ محمد ]

آیا همه به لباس کار نیاز دارند؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چه مشاغلی به لباس کار نیاز دارند؟ زیرا بسیاری از افراد هستند که به دلیل اینکه رئیس آنها در پوشیدن لباس کار لزوم ایجاد نکرده است مردد هستند که خودشان باید این کار را انجام دهند یا خیر!

 برخی مشاغل مانند پزشکان و پرستاران حتماً باید لباس مخصوص خود را داشته باشند زیرا محیط بیمارستانی  بخش به خصوصی است و نمی توان در رابطه با آن ریسک کرد، بسیاری از مکانیک ها نیز از لباس کار استفاده می کنند، زیرا این لباس ها با توجه به جیب های بسیاری که دارند، تا حدی می‌توانند یک مکانیک را از نیاز به شاگرد مصون کنند.

 در بسیاری از کارخانه ها نیز از لباس کار استفاده می‌شود، زیرا علاوه بر اینکه کارکنان کارخانه باید از سایر افرادی که در آن محل رفت و آمد می‌کنند قابل شناسایی باشند، ایمنی آنها نیز باید تضمین شود، هنگامی که سخن از ایمنی به میان می‌آید یکی از بهترین نمونه های لباس کار لباس آتش نشان است، این لباس ها با توجه به متد های جهانی ساخته می شوند و در آنها مواد اولیه خاصی به کار می رود تا بتواند این نیروهای زحمتکش را در مقابل آتش حفظ کند.

لباس کار تیره یا روشن؟

لباس کارها معمولاً باید هر روز پوشیده شوند و تقریباً هر سال یکبار تعویض می شوند و به دلیل این که دائماً در معرض آلودگی قرار دارند به راحتی کثیف می شوند و حتی اگر دچار لک بشوند شاید نشود آنها را به حالت اولیه بازگرداند به همین علت اکثر تولید کنندگان این نوع لباس ها، آنها را از پارچه های تیره  می سازند چرا که به این شکل این لباس ها قابلیت کارکرد بیشتر خواهند داشت و همچنین با نمایان شدن کثیفی و یا لک زدگی باعث ایجاد حس بدی در افراد نخواهد شد.

 البته در قسمت هایی از لباس که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند از پارچه‌های تیره استفاده می‌کنند و در سایر قسمت‌هایی که کمتر درگیر محیط اطراف می شوند از پارچه های روشن تر استفاده می کنند، زیرا استفاده کامل از لباس های رنگ تیره باعث ایجاد رخوت و بی حوصلگی در کارکنان می شود، به همین علت تولیدکنندگان لباس تلاش می‌کنند که این موضوع را رعایت کنند تا مشکلی برای افرادی که از این نوع لباسها استفاده می‌کنند به وجود نیاید زیر رنگ در راندمان کاری افراد بسیار اثرگذار است.

برای خرید لباس کار باید به چه نکاتی در فروشگاه دقت کنیم؟

هنگامی که شما قصد خرید یک لباس کار مناسب را در یک فروشگاه دارید ابتدا باید به اعتبار آن فروشگاه نگاه کنید به خصوص اگر قرار است از طریق فضای مجازی این کار را انجام دهید زیرا در فضای مجازی برخی از فروشگاه ها هستند که تنها برای دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شما دایر شده اند بنابراین حتماً باید به علامت ای نماد در سایت های مختلف توجه کنید و همچنین به درگاه بانکی آنها توجه کافی داشته باشید تا متوجه شوید که این درگاه‌ها فیشینگ نیستند. البته موضوعی که به تازگی رفع شده است این است که ایجاد کدهای یکبار مصرف توانسته است از این نوع استفاده ها به خوبی جلوگیری کنند به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم حتماً از رمز پویا استفاده کنید تا از لو رفتن اطلاعات حساب خود جلوگیری کنید، اما اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر در این زمینه هستید ما به شما فروشگاه  ایمن ترافیک را معرفی می کنیم که می توانید با خیالی آسوده از آنها سفارش خود را انجام دهید.

 

 

 

 

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 125
[ چهارشنبه 14 خرداد 1399 ] [ 22:56 ] [ محمد ]
آخرين مطالب ارسالي
صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 2
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو